Garanție și reclamații
Garanția este valabilă de la data livrării produsului către cumpărător. Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție. O sesizare trebuie făcută prin e-mail sau la telefon, specificate în secțiunea „Contact” a prezentului site. Clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar sau sub formă de voucher. Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisă pe email clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.
Garanția se acordă în următoarele cazuri:
Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON
Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea acestuia sau renunțarea la achiziție
În cazul defectelor multiple sau repetate, înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție. Reparația defectului există atunci când același defect, care împiedică folosirea normală, a fost înlăturat de cel puțin 2 ori în perioada de garanție și a reapărut. Defecte multiple înseamnă cel puțin 3 defecte care împiedică folosirea normală
În cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate, și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție
Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare scrisa.
În funcție de natura cazului, este posibil să nu fie necesar un certificat de garanție, dovada achiziției produsului fiind suficientă și necesară.
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fară nici o întârziere, cu excepția cazului în care părțile s-au înțeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora, sau, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.