Tombola globalo.ro
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul campaniei promoţionale, Tombola de anul nou este:
GLOBAL OFFROAD SRL, persoană juridică română, cu sediul în loc. Simand nr. 512 jud. Arad, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr.
J02/873/2013, având Cod Unic de Înregistrare 32095106.
Pe perioada Campaniei, Organizatorul va coordona extragerea, validarea, contactarea câștigătorilor, livrarea premiilor, conform cu dispozițiile Regulamentului European nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit în continuare
“Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toţi Participanţii.
Prezentul Regulament poate fi consultat gratuit de orice persoanã interesatã, ȋn format electronic, prin accesarea siteului www.globalo.ro.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau
înceta, şi/sau întrerupe desfãşurarea Campaniei, cu condiţia înştiinţãrii prealabile a participanţilor cu privire la orice
modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificãri/completãri aduse prevederilor acestui Regulament vor
fi cuprinse în acte adiţionale şi vor fi comunicate cãtre public prin publicarea pe siteul www.globalo.ro, cu cel puțin 24 de ore înainte ca acestea să intre în vigoare.
Organizatorul poate lua toate măsurile și remediile necesare pentru preveni și sancționa orice conduită frauduloasă sau
abuz în ceea ce privește respectarea termenilor acestui Regulament, sau orice altă conduită ce poate afecta desfășurarea
în bune condiții a activității și operațiunilor societății noastre, inclusiv limitarea dreptului de a achiziționa produsele ce
fac obiectul campaniei promoționale.
SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL. PERIOADA ŞI ARIA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI
2.1. Perioada de desfăşurare a Campaniei este 01.05.2024 –31.05.2024.
2.2. Campania este organizată şi se desfăşoară, exclusiv pe siteul www.globalo.ro în conformitate cu prevederile
prezentului Regulament și este accesibil oricărui client, care este înscris în Tombola.
SECŢIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. La această Campanie poate participa orice persoană fizică (denumită în continuare “Participant”) care
ȋndeplineşte, cumulativ, următoarele condiții:
(i) a împlinit vârsta de 18 ani,
(ii) are domiciliul stabil/reşedinţa pe teritoriul României,
(iii)Utilizeaza siteul www.globalo.ro al cărui Termeni și condiții sunt disponibile în secțiunea Termeni si Conditii.
3.2. La această Campanie nu au dreptul de a participa următoarele categorii de persoane:
• Persoanele care nu respectă art. de mai sus, 3.1, 3.2;
• Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
• Rudele de gradul I și II (respectiv copii/părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați mai sus.
3.3. Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integral, ȋn mod expres şi neechivoc, a
prezentului Regulament.
3.4. Orice încercare de fraudare se sancționează cu eliminarea Participantului în cauzã din Campanie, Organizatorul
informând Participantul cu privire la eliminarea sa din Campanie.
3.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum
și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 3.2.
SECŢIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI
Campania “Tombola” se desfașoară exclusiv online prin plasarea unei comenzi cu produse in valoare de minim 200 de lei de catre Participanți.
Pentru a participa la Campanie, Participantul trebuie să urmeze etapele următoare:
• Să plaseze cel putin o comanda cu produse in valoare de minim 200 de lei
• Să sa achite comanda respectiva cu numerar la curier sau cu cardul bancar pe siteul www.globalo.ro
• Participantii care refuza sau returneaza comanda cu produsul/produsele comandate, nu vor putea participa la tombola
• În cadrul Campaniei, un participant se poate înscrie de maxim 8 ori.
• Participantii pot cumula cel mult 8 șanse, adică sa plaseze 8 comenzi in valoare de minim 200 de lei plus cost transport, sa accepte si sa achite aceste comenzi.
Pentru claritate, la fiecare comanda cu produse in valoare de minim 200 de lei, participanții vor primi o șansă în plus la tragerea la sorți.
Termenii și condițiile plasarii comenzilor se pot consulta pe globalo.ro în secțiunea ’Termeni și Condiții’.
Pretul de vanzare al tuturor produselor existente in magazinul online globalo.ro, ramane neschimbat pe perioada tombolei, pana dupa anuntarea castigatorilor.
SECȚIUNEA 5: PREMIILE CAMPANIEI
5.1 În cadrul Campaniei, se vor acorda prin tragere la sorți 3 (trei) premii constând în:
1 voucher pentru achizitionarea oricaror produse la alegere din magazinul online www.globalo.ro in valoare de 200 de lei
1 voucher pentru achizitionarea oricaror produse la alegere din magazinul online www.globalo.ro in valoare de 150 de lei
1 voucher pentru achizitionarea oricaror produse la alegere din magazinul online www.globalo.ro in valoare de 100 de lei
Valoare totala premii 450 de lei
5.2Premiile nu pot fi acordate in bani, doar in produse.
o Voucherul este disponibil până la data de 30.06.2024.
5.3 Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a ceda premiul unei altei persoane și nici
de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu pot solicita schimbarea
caracteristicilor/ parametrilor premiilor câștigate.
5.4 În cadrul prezentei Tombole, un Participant poate câștiga un singur premiu.
SECȚIUNEA 6: DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR
Premiile Campaniei vor fi acordate prin tragere la sorți. Baza de date pentru tragerea la sorți va fi furnizată de către
Organizator. Organizatorul își asumă responsabilitatea complet pentru calitatea bazei de date și achizițiile conforme
care au dreptul de a intra în baza de date pentru tragerea la sorți.
Tragerea la sorți se va realiza în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data încheierii campaniei și se va organiza la sediul
Global Offroad Srl din loc Simand nr. 512, jud. Arad.
Extragerea se va realiza prin intermediul unui software care va desemna în mod aleator câstigătorii dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile
valide, sau prin tragere la sorti dintr-o urna, conform prezentului Regulament Oficial.
În cadrul tragerii la sorți se vor desemna 3 câștigători si 3 rezerve.
Rezultatele extragerii vor fi consemnate într-un proces verbal care se va arhiva la contabilitate.
SECȚIUNEA 7: CONTACTAREA, VALIDAREA ȘI ACORDAREA PREMIILOR
(1) Ulterior desemnării câștigătorilor, Organizatorul va începe procesul de validare, ocazie cu care se va verifica
îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului
Regulament.
(2) Participanții desemnați câștigători ai premiilor vor fi contactați prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat de participant în momentul plasarii comenzii, în intervalul orar 09:00 – 18:00, în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării; numărul de telefon utilizat servește pentru
identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după 3 încercări de contactare telefonică se va trece la contactarea rezervelor.
(3) Participanții desemnați câștigători ai premiilor care nu au un număr de telefon de contact vor fi contactați prin e-mail la adresa de e-mail utilizată în momentul creării contului în magazinul online www.globalo.ro, în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării; adresa de e-mail utilizată servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu răspunde la e-mail în maxim 3 zile de la trimiterea e-mailului
cu link se va trece la contactarea rezervelor.
(4) Pentru a parcurge procesul de validare, Participanții vor furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui.
Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în
legătură cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmânare a premiilor oferite în Campania promoțională, precum
și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu participanții la Campanie.
În cadrul apelului, Participanților li se vor solicita să declare următoarele informații: nume, prenume, data nașterii,
să confirme adresa de e-mail cu care este înscris în magazinul online globalo.ro și să transmită adresa de livrare unde dorește
să primească premiul și CNP (se va solicita conform prevederilor legale, în vederea raportării câștigurilor către
organele fiscale).
În cazul în care un Participant nu dorește înregistrarea convorbirii sau nu furnizează toate informațiile necesare
procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un sms/ email, cu un link către o pagina web unde poate
completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare și înmânare a premiului, în termen de 3 zile de la
data trimiterii e-mailului de catre Organizator/Împuternicit.
Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu
datele necesare în cadrul procesului de validare, în termen de 3 zile de la trimiterea linkului de către
Organizator/Imputernicit, Participantul va fi invalidat ca potențial câștigător și se vor contacta rezervele, în ordinea
desemnării acestora.
(5) Imposibilitatea Participantului de a comunica datele solicitate pentru validarea acestuia, comunicarea parțial,
constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la
invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea
Organizatorului.
(6) Premiile se acorda doar in produse, orice produse la alegere din magazinul online www.globalo.ro, disponibile in stoc. In cazul in care valoarea produselor alese depaseste valoarea voucerului castigat, diferenta va fi suportata de catre participant/castigator.
Nu se acorda premii in bani.
Premiile se vor transmite câștigătorilor, prin curier privat, la adresele de livrare comunicate de către aceștia, ulterior
încheierii procesului de validare, dar nu mai târziu de 10 de zile lucrătoare de la data publicării tuturor câștigătorilor.
(7) Castigatorii sunt de acord sa realizeze o postare cu premiul si sa eticheteze pagina de facebook globalo.ro sau de instagram globalo.ro
SECȚIUNEA 8: TAXE ŞI IMPOZITE
Organizatorul, în calitate de plătitor de venituri obținute de câștigători, va calcula și vira taxele datorate pentru veniturile
obținute de către câștigători, în conformitate cu dispozițiile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificările și
completările ulterioare.
SECȚIUNEA 9. INFORMAREA PARTICIPANŢILOR PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU
CARACTER PERSONAL
(1) Prezentul Regulament este pus la dispoziţia Participanților, precum și la dispoziția oricărei persoane sau autorităţi
interesate putând fi consultat gratuit, prin accesarea siteului www.globalo.ro.
(2) Participarea la Campanie implică obligativitatea cunoașterii și respectării prevederilor prezentului Regulament.
(3) Organizatorul Campaniei colectează, stochează și prelucrează următoarele date cu caracter personal ale
Participanților (nume, prenume, telefon, adresă de email, data nașterii, vocea pentru Participanții care vor fi de acord cu
înregistrarea convorbirii telefonice conform prevederilor prezentului Regulament.
(4) Pentru Experiențele în doi și/sau pentru Experiențele de grup sau unde sunt permiși și eventuali însoțitori ai
câștigătorilor, Organizatorul Campaniei poate colecta de asemenea și date cu caracter personal ale însoțitorilor (ex :
nume, prenume, nr. telefon, vârstă, greutate).
(5) Prelucrarea datelor cu caracter personal menționate mai sus, se realizează strict conform Politicii de Confidentialitate
disponibilă pe websiteul www.globalo.ro și strict pentru scopuri legate de organizarea și desfășurarea Campaniilor și
Tombolelor organizate de către Operator împreună cu îndeplinirea obligațiilor legale care incumbă în
sarcina Operatorului.
În măsura în care se impune acordarea unor premii mai mari de 600 Ron, Operatorul are obligația de a prelucra o serie
de date suplimentare din cadrul CI (ex: CNP), conform prevederilor legale, în vederea raportării câștigurilor către
organele fiscale.
(6) Monitorizarea respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către responsabilul cu protecția
datelor desemnat.
(7) Organizatorul direct sau prin intermediul persoanelor împuternicite, colectează, stochează și prelucrează date cu
caracter personal, după cum urmează:
Datele personale ale Participanților si/sau ale Participantilor castigatori ai Campaniilor/Experiențelor/Provocărilor sunt
prelucrate pe perioada desfășurării Campaniilor/Experiențelor/Provocărilor și ulterior doar în vederea îndeplinirii unor
obligații legale care incumbă în sarcina Organizatorului sau în scopuri de arhivare, conform următoarelor scopuri de
prelucrare:
7.1. Furnizarea premiilor și gestionarea sesizărilor și/sau a întrebărilor legate de Campanii/Tombole,
utilizând canalele indicate în cadrul Regulamentului.
Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului 7.1, temeiurile de prelucrare sunt
reprezentate, după caz de: (a) contractul încheiat cu utilizatorii și reprezentat de Regulamentul campaniei; (b)
obligațiile legale incidente și în baza cărora Operatorul trebuie să primească și să gestioneze sesizările și
întrebările adresate acestuia împreună cu (c) interesul legitim constând în necesitatea de gestionare a sesizărilor
și/sau întrebărilor utilizatorilor și utilizarea feedback-ului în vederea îmbunătățirii serviciilor și/sau produselor
oferite de Operator.
7.2. Pentru indeplinirea obligațiilor legale care incumbă Operatorului în contextul premiilor acordate, inclusiv a
obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.
Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului 7.2, prelucrarea datelor utilizatorilor este
necesară în vederea indeplinirii unor obligații legale de catre Organizator. Furnizarea datelor utilizatorilor în
acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea Operatorului de
a respecta obligațiile legale care le revin și deci imposibilitatea de a vă oferi premiile câștigate.
7.3. În vederea constatării, exercitării sau apărării drepturilor aparținând Global Offroad Srl în justiție, dacă va fi cazul.
Temei : În vederea îndeplinirii scopului menționat în cadrul punctului 7.3. temeiul de prelucrare îl reprezintă
interesul legitim al Operatorului care constă în luarea măsurilor și întreprinderea formalităților necesare pentru
constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor acestuia in justitie.
7.4. În vederea gestionării și derulării campaniei de o manieră adecvată, inclusiv pentru a identifica comportamente
potențial abuzive sau contrare regulilor de desfășurare a campaniei.
Temeiul: interesul nostru legitim de a asigura derularea campaniei în condiții optime și conform regulamentului
de participare
(8) Furnizarea de către participanți a datelor cu caracter personal poate fi o obligație legală sau o obligație necesară
pentru încheierea unui contract și este necesară pentru a putea beneficia de premiile oferite prin intermediul acestei
Campanii/Experiente/Provocare. Refuzul de a furniza/prelucra datele cu caracter personal în condițiile descrise prin
prezentul Regulament ori furnizarea incorectă/incompletă a acestora poate atrage imposibilitatea participării valabile la
această Campanie/Experiență/Provocare.
(9) Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei/Tombolei pot fi dezvăluite (i) firmei de
curierat exclusiv pentru livrarea premiilor, (ii) agenții media care sprijină Organizatorul în vederea derulării
Campaniilor/Tombolelor în activități precum: gestionarea și validarea câștigătorilor, verificarea
îndeplinirii condițiilor de participare, furnizarea premiilor, etc., precum și (iii) autorităților, în cazurile în care Operatorul
trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
(9.1) Suplimentar, și numai în măsura în care este necesar, datele personale vor putea fi de asemenea dezvăluite si
următoarelor categorii de terți: societăți care furnizează produse și servicii Operatorului sau Împuternicitului, cum ar fi
agenții de marketing terțe, furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de
servicii de telecomunicații pentru realizarea unor copii de rezervă și/sau recuperare în caz de dezastru, partenerilor care
prestează servicii de securitate informatică sau alte entități cum ar fi autorități de reglementare, contabili, auditori,
avocați sau alți experți externi, în cazul în care activitatea lor necesită aceste informații. Terții cărora le sunt transmise
sau puse la dispoziție informațiile personale ale Participanților, în temeiul paragrafelor de mai sus, sunt limitați (prin
lege și prin contract) cu privire la modul în care pot folosi aceste date. Operatorul se asigură ca orice terți cărora le sunt
divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezentul
capitol și legislația aplicabilă.
Cu excepția celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui terț datele personale prelucrate în legătură cu
Campania/Tombolaa, fără a anunța persoanele vizate, sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil
consimțământul acestora.
(10) Persoanele Împuternicite vor primi îi vor ține cont de instrucțiunile ce pot fi trimise periodic de către Organizator
în format electronic sau pe un suport fizic, cu privire la modul în care vor fi prelucrate datele cu caracter personal ale
participanților/câștigătorilor în cadrul Campaniilor/Experiențelor/Provocărilor.
(11) Cu excepția datelor cu caracter personal menționate în cadrul punctului (3) din prezenta secțiune și cele menționate
în cadrul punctului (3) din secțiunea 7, Organizatorul nu va colecta și implicit nu va prelucra alte date personale.
Cu toate acestea, uneori, raportat la tipul experienței și la măsurile de siguranță pe care partenerul Organizatorului
trebuie să le îndeplinească, poate fi necesar ca acesta (partenerul) să solicite date cu caracter personal suplimentare
(inclusiv date de sanatate/adeverințe) pentru a putea permite și pentru a asigura desfășurarea experienței în condiții de
siguranță.
Astfel, în măsura în care nu sunt îndeplinite toate condițiile de siguranță solicitate de către partener, acesta iși rezervă
dreptul de a refuza participarea dumneavoastră în cadrul experienței, cu informarea obligatorie a Organizatorului.
În această ultimă ipoteză, vă rugăm să aveți în vedere faptul că partenerul Organizatorului acționează în calitate de
Operator cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră.
(12) Stocarea datelor personale prelucrate cu ocazia derulării Campaniilor/Tombolelor, se va realiza strict de către Operator și pentru o perioadă ce nu va depăși, ca regula, 6 luni de la incheierea acesteia. Cu toate acestea și în măsura în care acordarea premiilor este în mod direct/indirect coroborata cu achiziția unor produse, respectiv cu emiterea unor bonuri/facturi (documente financiar fiscale), vă informăm că aceste categorii de date, în
măsura în care există, nu pot fi șterse, întrucât Societatea are obligația legală de a prelucra astfel de date și de a păstra
în continuare datele pentru o perioada de 10 ani. În conformitate cu legislația fiscală acestea reprezintă documente
justificative pentru emiterea facturilor pentru comenzile efectuate de către dumneavoastră și pentru furnizarea premiilor.
Aceste date vor fi prelucrate în continuare de Societate în conformitate cu obligațiile legale și pot fi șterse doar după ce
aceste obligații legale încetează să se mai aplice sau dacă legea permite Societății să înceteze prelucrarea și să șteargă datele.
(13) Datele cu caracter personal furnizate către Organizator pot fi transferate în afara României strict către state din SEE
(“Spatiul Economic European”).
(14) Potrivit legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal aveti dreptul de a ne solicita accesarea, stergerea,
rectificarea datelor dumneavoastra, restrictionarea prelucrarii, precum si dreptul de a solicita portabilitatea datelor si de
a va opune prelucrarii, in limitele si conditiile prevazute de legislatia privind prelucrarea datelor cu caracter peronal. De
asemenea, aveti dreptul de a formula plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter
Personal în cazul în care considerați că v-au fost încălcate drepturile la adresa plangere@dataprotection.ro. Pentru mai
multe informații, consultați informațiile disponibile pe site-ul web oficial al autorității.
(15) În vederea exercitării drepturilor menționate mai sus, Participanții pot adresa o cerere, Operatorului Global Offroad Srl la adresa de email globalo.ro.com@gmail.com.
SECȚIUNEA 10: CONTESTAŢII
(1) Cererea scrisă, expresă şi motivată, a Participanţilor la prezenta Campanie în vederea sesizării Organizatorului
cu privire la nerespectarea Regulamentului trebuie trimisa la adresa de email globalo.ro.com@gmail.com, în termen de maxim 24 (douăzeci și patru) de ore de la efectuarea extragerii, orice sesizare în acest sens depusă după trecerea termenului de mai sus fiind considerată nulă de
drept şi neavenită.
(2) Următoarele 48 (patruzeci și opt) de ore sunt destinate soluţionării eventualelor contestaţii care ar putea fi formulate conform celor menţionate anterior.
(3) În situaţia anulării dreptului de participare identificat ca neîndeplinind dispoziţiile prezentului Regulament, cât şi a premiului câştigat şi acordat, cu nerespectarea dispoziţiilor
(4) Premiul astfel anulat va fi evidenţiat într-un proces verbal de constatare încheiat în acest sens prin grija Organizatorului şi va rămâne la dispoziţia sa.
(5) Dacă în urma verificărilor Organizatorului se constată că toate datele participante la Campanie au fost completate
şi/sau depuse cu încălcarea prezentului Regulament, acestea vor fi anulate integral, urmând ca extragerea să fie reluată,
prin grija Organizatorului, în vederea acordării premiului prevăzut în acest scop.
SECȚIUNEA 11: LIMITAREA RĂSPUNDERII
(1) Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau
orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii sau imaginea Organizatorului sau a afiliaților acestuia.
(2) În eventualitatea unei dispute asupra validității unei participări în cadrul acestei Campanii, decizia
Organizatorului este definitivă.
(3) Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de către Organizator în privința câștigătorilor,
precum și a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbări legate de implementarea Campaniei.
(4) Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din participarea la
Campanie, cu excepţia cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijenţă gravă sau unor acte intenţionate ale
Organizatorul sau ale persoanelor pentru care Organizatorul trebuie să răspundă.
(5) Organizatorul este absolvit de orice răspundere pentru toate prejudiciile suferite de către Participant şi/sau de
către persoanele care îi reprezintă legal în legătură cu produsele achiziţionate.
(6) Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în
legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și
care ar institui o astfel de raspundere. Astfel, raspunderea cu privire la premiile alocate revine in exclusivitate Imputernicitului.
(8) Organizatorul nu va fi responsabil pentru situatiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea
nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria
de acoperire etc) și ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie.
(9) Organizatorul nu va fi responsabil pentru erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de
contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare,
Organizatorul sau orice alta entitate desemnata conform prezentului Regulament nu are nici un fel de obligație în cazul
furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării
premiului.
SECȚIUNEA 12: FORŢA MAJORĂ
(1) Forţa majoră reprezintă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut, independent de voinţa
Organizatorului şi a cărui apariţie îl pune în imposibilitatea de a îndeplini obligaţiile asumate prin acest Regulament.
Organizatorul va fi exonerat de orice răspundere dacă derularea Campanie este împiedicată sau întârziată de un caz de
forţă majoră sau dacă, urmare a unei astfel de situaţii de forţă majoră, Organizatorul este împiedicat să își execute oricare
din obligaţiile asumate conform acestuiRegulament.
(2) Dacă o situaţie de forţă majoră – definitã conform legii - împiedică sau întârzie total sau parţial executarea privind
îndeplinirea obligaţiilorsale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1082
şi 1083 Cod Civil. Organizatorul, dacă invocă forţa majoră, este obligat să comunice Participanţilor la Campanie
existenţa acesteia în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.
a. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevãzute în cazul producerii unui eveniment ce
constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a
asigura desfăşurarea în bune condiţii a Campaniei.
b. Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricândîn baza
liberei decizii a Organizatorului, cu condiţa ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situaţie şi cu respectarea Art.
1.2 de mai sus.
SECŢIUNEA 13. LITIGII ŞI RECLAMAŢII
(1) În cazul unor litigii apărute între Organizator şi Participanţii la Campanie, acestea vor fi soluţionate pe cale
amiabilă.
(2) Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la următoarea adresă: Global Offroad Srl, loc. Simand nr. 512 jud. Arad, sau la adresa de e-mail: globalo.ro.com@gmail.com, în termen de maxim 2 (două) zile de la producerea incidentului. În cazul depăşirii acestui termen, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio contestaţie/reclamaţie în legătură cu derularea Campaniei.
(3) Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile pe care le considerã necesare în caz de tentativă de fraudă a
acestei Campanii, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
SECȚIUNEA 14: ALTE CLAUZE
În cazul în care o anumită prevedere a prezentului Regulament este declarată nulă, celelalte prevederi rămân
valabile/valide în măsura în care pot produce efecte juridice chiar în absența condiţiilor declarate nule. În măsura
posibilului, condițiile anulate se înlocuiesc cu o altă reglementare rezonabilă, validă juridic, care să corespundă cât mai
mult scopului.